Public relations (PR)

Profesní vzdělávací program Master of Business Administration (dále MBA) ve specializaci Public Relations vychází z úcty k teorii a aktuálním metodám v oblasti PR a komunikačního managementu, avšak pracuje zejména s praxí a každodenní reálnou zkušeností.

Cílem MBA Public Relations je studujícímu usnadnit jeho pracovní pozici, strategické rozhodování, osobní rozvoj, komunikační kompetenci, ale i vedení a motivování týmů. Veškerá výuka a průběžné proškolování je orientováno na získání praktických dovedností.

Jednoleté studium MBA Public Relations je rozloženo do dvou semestrů po pěti specializačních modulech, v druhém semestru je navíc zařazen samostatný formát - Diplomová práce.

Program MBA PR je určen pro všechny, kteří se při své práci setkávají s nutností komunikace s veřejností, klienty, zájmovými skupinami, zaměstnanci či organizují vnější vztahy, informační kampaně a prodejní strategie. Tento typ studia je vytvořen pro všechny, kteří se chtějí zlepšit v prezentačních technikách, vyjednávání a argumentaci nebo ve svých organizačních, motivačních a manažerských dovednostech. 

 

V rámci oboru PR jsou přednášeny následující moduly:

1.   Krizová komunikace 

2.   Public affairs

3.   Rétorika a osobní prezentace 

4.   Firemní kultura a  Interní komunikace

5.   Komunikace s médii

6.   Timemanagement

7.   Marketing

8.   Nová média a sociální sítě

9.   Event Management (Organizace a zajištění plánovaných akcí)

10. Právo na informace (zákon 106/1999)

+

Diplomová práce

Leták k oboru Public Relations je ke stažení zde








© Powered by W-System Studio s.r.o. 2013